Z nəsli ekoloji cəhətdən təmiz məhsullara üstünlük verir, təkrar emalda iştirak edir və əşyalar üçün ikinci həyat konsepsiyasını dəstəkləyir.
E-saglam.az xəbər verir ki, Z nəslinə 1990-cı illərin ortalarından 2010-cu illərin əvvəllərinə qədər doğulmuş insanlar daxildir. Bu nəsil rəqəmsal dövrdə böyüyüb. Bu da, onların həyat tərzinə və dünyanı qavrayışına təsir edir.
Onlar real əlaqələri virtual əlaqələrlə əvəz edərək müvəqqəti təhlükəsizlik və aidiyyət hissini təmin edir. Bu, qeyri-müəyyənlik və stress zamanı gənclərə kömək edə bilər.
Gənclər (Z nəsli) təmiz qidaları seçdikdə və ətraf mühiti çirklənmədən qoruyanda özlərini nəzarətdə hiss edirlər ki, bu da onların narahatlıq səviyyələrini azaldır.(BAKU.WS)